איך לסדר מגש פירות – כל הטיפים

מגשי פירות

תוכן עניינים:

באופן כללי, פירות נחשבים לבריאים ועסיסיים מאוד, בשל היותם עשירים בוויטמינים ומינרליים ובשלל יתרונות בריאותיים שטובים מאוד לגוף.

הרבה אנשים נוהגים לאכול פרי כקינוח לאחר ארוחה, כנשנוש בין ארוחות ולעיתים גם כארוחה עצמה. 

 

סידור פירות 

ניתן לומר, כי צבעוניותם של הפירות הינה אטרקטיבית מאוד וטעמם המרענן והעסיסי מביא לעונג ואף לשמחה אצל אלה הטועמים מהם.

הודות לעובדות אלה, השימוש בסידור של פירות הינו נפוץ כיום והוא מהווה בהרבה מקרים אופציה מצוינת להגשה, שי נהדר שאפשר להעניק בזמן אירוח, מתנה יפה לחג וכו’.

סידור של מגש פירות עשוי להיות אומנות של ממש ודרך יפה לבטא את היצירתיות שבכם.

ההתבוננות במגשי פירות מסודרים להפליא, גורם להתפעלות ואף לסקרנות בעיני המתבוננים בהם, אשר עשויים לתהות כיצד ניתן לארגן מגש פירות בסדר כל כך מופתי.

מגשי פירות

 

לפיכך, הנה לפניכם כמה שלבים אשר באמצעותם תוכלו לסדר מגש פירות צבעוני ומרשים:

  1. ראשית, יש לשים דגש על הפירות עצמם. מומלץ לבחור מגוון רחב של פירות ככל הניתן וכמובן שיהיו טריים. ההעדפה היא לבחור פירות עונתיים אך זה בסדר להוסיף גם פירות טובים וטעימים שהסתיימה עונתם. ההמלצה היא לרכוש את הפירות מהשווקים, מאחר והסחורה הנמכרת בהם הינה טרייה וטובה יותר מזו שבסופרים. 
  2. בשלב הבא, יש לנקות ולשטוף את הפירות היטב ולוודא שאין הם פגמים, כתמים או אזורים מלוכלכים. 
  3. לאחר הניקוי של הפירות, יש לחתוך כל פרי ולהוציא את החלקים הלא אכילים. בנוסף, גם כאן יש לשטוף את כל חלקי הפירות החתוכים ולוודא שהם נקיים ונראים טוב. באופן כללי, יש דרכים שונות לחתוך את הפירות, אך גם חיתוך פשוט ואסתטי ייצור מגש יפה – ניתן לחתוך כל פרי לחצאים או רבעים ולפרוס לפרוסות דקות. בפירות הדר ניתן להשאיר את הקליפה עם הפרי ולחתוך בצורה של עיגולים או ריבועים.

 

ניתן להשתמש בכלים שיוצרים חיתוך מיוחד בפירות, לדוגמא: צורת כוכב בעזרת סכין ייחודית או כדורים בעזרת כף פריזאית:

  1. לסידור המגש, קיימים דרכים מגוונות: 

         א. סידור לפי צבעי הפירות, כאשר מניחים ביחד את כל הפירות עם צבע דומה 

         ב. אם קרצתם צורות מהפירות, כפי שתואר לעיל, תוכלו להניח במגש את הפירות לפי צורות.

     2. מבחינת הכלי אשר עליו מסדרים את הפירות, ניתן להשתמש במגש או בצלחת גדולה לבנה, כך שהפירות יבלטו ביחס לצלחת עליה הם מונחים. 

         טיפ חשוב: ניתן להשתמש בפירות מאורכים, כגון: אננס, כדי ליצור גובה. כמו כן, מקובל גם לנעוץ קיסמים בפירות, אשר בעזרתם יהיה קל להרים אותם ולאכול.  

     3. כעת, ניתן להגיש את המגש אך ניתן גם להוסיף עוד דברים, כגון: אגוזים, שקדים, פירות יבשים וכד’, שעשויות לתרום עוד אסתטיקה למראה המגש.

 

מגשי פירות

 

לסיכום

צריכה של פירות על כל סוגיהם הינה פופולארית מאוד הן בקרב אלה אשר נוהגים לאכול אותם במסגרת התפריט היומי והן בקרב אלה אשר נהנים גם מיופיים וצבעוניותם ומשתמשים בהם לסידור מגשים יפים לאירוח.

בהקשר זה, פורטו השלבים אשר על פיהם ניתן לסדר מגש או צלחת של פירות, באופן אומנותי ואף מקצועי, כאשר בראש ובראשונה הדגש הינו על בחירה של פירות יפים וטריים.

אם התרשמתם מאופן סידור מגש פירות וגם אתם רוצים ליצור אחד כזה בעצמכם, תוכלו לרכוש פירות טריים ואיכותיים דרך האתר של מהכפר אליך, אשר משווק פירות וירקות טריים.

דרך אתר זה, תוכלו לראות את המגוון הרחב של פירות וירקות ואף לבצע הזמנה אשר תגיע עד אליכם.

שתפו:
Facebook
WhatsApp
Email

כתיבת תגובה

תוכן עניינים: